Pristatome keletą „Heximus“ specialistų dažniausiai pastebimų nuogąstavimų.
IT priežiūros paslaugos yra per brangios
Kita vertus, samdant savo IT specialistą, vien darbo užmokesčio išlaidos sudarys gerokai daugiau nei 1500 EUR per mėnesį. O kur dar fizinė darbo vieta jam ir įrankiai (technika, programinė įranga)… biudžetas pučiasi.
IT priežiūra skirta tik didesnėms įmonėms
Priežiūra mums nereikalinga – mes jau turime savo IT specialistą
Augant darbuotojų skaičiui nuosavo IT specialisto samdymas gali būti patrauklus, bet prieš priimant šį žingsnį reikia gerai įvertinti gaunamą naudą ir užduoti sau šiuos klausimus:
- Ar samdomas specialistas susitvarkys su dideliu užklausų skaičiumi?
- Ar specialistas pajėgus užtikrinti tvarią IT sistemų plėtrą ir priežiūrą?
- Kas nutiks, kai darbuotojas susirgs, išeis atostogų ar paliks įmonę?
Daugelis vidutinių ir didesnių įmonių turi IT srities darbuotoją, kuris rūpinasi, jog įmonės IT procesai veiktų tinkamai, formuoja IT strategiją bei atlieka IT projektų koordinatoriaus darbus. Didesnėse IT įmonėse darbo krūvis vienam IT specialistui būna per didelis, todėl vidinis IT koordinatorius dažniausiai paskirsto užduotis IT priežiūros paslaugas teikiančiai įmonei.
Paslaugų tiekėjai nebūna suinteresuoti greitai spręsti problemas ir veikia reaktyviai
Priešingai, nei gali atrodyti, IT paslaugas teikiančios įmonės tikslas yra kuo labiau optimizuoti ir konfigūruoti kliento sistemas taip, kad jos keltų kuo mažiau rūpesčių. Taip organizuojamas darbas užtikrina, jog IT procesai vyktų sklandžiai ir nepastebimai, nes geras IT ūkis yra toks, kuris nekelia problemų. Greitą reakciją į incidentus ir užklausas taip pat užtikrina sutartyje nurodyti ir konkrečiai apibrėžti reakcijos laikai (SLA) ir tiekėjo naudojami pažangūs incidentų sprendimo įrankiai.