IT pardavimų administratorius (-ė)
Prisijunk prie mūsų komandos!
Atsakomybės ir užduotys:
- Užtikrinti pagalbą pardavimų projektų vadovams viešųjų ir komercinių pirkimų srityje;
- Sisteminti gautą informaciją iš prekių bei paslaugų gamintojų;
- Administruoti pardavimo sutartis;
- Rūpintis kitų susijusių pardavimo dokumentų administravimu (priėmimo-perdavimo aktai, sąskaitos-faktūros, transporto dokumentai, logistika);
- Užsakyti reikiamus produktus iš įmonės tiekėjų;
- Bendrauti su įmonės klientais telefonu ir el.paštu;
- Įsisavinti bendrąsias žinias apie kompanijos parduodamus produktus bei teikiamas paslaugas bei kita.
Karjeros perspektyvos:
Auginsime tave tapti savarankišku IT pardavėju/projektų vadovu su puikia motyvacine sistema!
Tai puiki galimybė Jums, jei:
- Turi IT išsilavinimą ar geras IT rinkos suvokimą (produktai, sprendimai, naujovės);
- Nori įgyti vertingos patirties itin palankioje jaunam žmogui aplinkoje;
- Esi nuovokus, greitos orientacijos darbuotojas, dirbi kruopščiai, atsakingai bei sąžiningai;
- Tikimės, kad esi pozityviai nusiteikęs; gebi planuoti savo laiką.
- Moki anglų kalbą;
- Net neabejojame, kad turi vairuotojo pažymėjimą.
Mes siūlome:
Įdomų ir dinamišką darbą, karjeros galimybes, pozityvią aplinką bei gerovės paketą. Atlyginimas 1200 – 1600 eur. (BRUTO) (Priklauso nuo tavo patirties. Galime investuoti į mokymus, galime priimti tave jau su patirtimi).
Lauksime tavo gyvenimo aprašymo (C.V.) iki 2023 m. gegužės 31 d. el.paštu giedre@heximus.lt. (su prierašu į kokią poziciją kandidatuoji).